Zapisz się
do newslettera
  • promocje! konkursy!
  • rabaty na nasze produkty

witalności

Wychodzisz z domu i wsiadasz do samochodu lub autobusu aby dojechać do pracy, w której znów siadasz? Siedzisz całymi dniami za biurkiem? Wracasz do domu i siadasz przed telewizorem, jesz a potem idziesz sapać? Jeśli cokolwiek z tych rzeczy to prawda, to na pewno musisz w swoim codziennym życiu zadbać o porcję ruchu. Aktywność fizyczna doda Ci witalności i chęci do życia. Wprowadź choć jedno z poniższych ćwiczeń a od razu poczujesz się lepiej:

  • Zaplanuj sobie krótkie spacery – każdy ruch jest lepszy niż brak ruchu. Samochód parkuj kilka ulic od biura lub wysiadaj z autobusu przystanek wcześniej. Zamiast windy używaj schodów. Podczas pracy staraj się wyjść na krótki spacer, choćby dookoła budynku. Taka niewielka ale stała dawka powietrza i ruchu wyzwoli w Tobie chęci do zwiększenia aktywności fizycznej.

  • Znajdź sobie jakąś aktywność sportową, którą będziesz mógł wykonywać bezpośrednio po pracy w drodze do domu. To może być basen, tenis, fitness lub po prostu wizyta na siłowni, na której skorzystasz z rowerka lub bieżni. 40-60 minut ruchu po pracy, 2-3 razy w tygodniu pozwoli Ci nie tylko rozruszać ciało ale również przyspieszy procesy rządzące organizmem. Wpłynie pozytywnie na krążenie krwi, na jej dotlenienie oraz na szybkość metabolizmu. Zacznij po pracy się ruszać a już po pierwszym treningu zauważysz przypływ sił!

  • Jedz zdrowo. Wiele jest prawdy w tym co się mówi, że jesteśmy tym co jemy. Zwróć więc uwagę na to, aby Twoje jedzenie zawierało jak najmniej prostych cukrów, węglowodanów, tłuszczy i produktów wysoko przetworzonych. Zmień biały cukier na brązowy, tłuste mleko na mleko 0%, pszenne pieczywo na pełnoziarniste. Wybieraj chude mięso, pieczone lub duszone. Zrezygnuj z tłustej śmietany, majonezu i łączenia ziemniaków z mięsem czy sosem. Lżejsze jedzenie oznacza, że będziesz sam czuł się lżej a to poprawi Ci nastrój i pozwoli szybciej odzyskać witalność.